Amanda

Uruselt

Publicerad 2009-06-11 23:24:14 i Dagbok,

Har haft sämsta uppdateringen nu , men det får ni ta för jag har haft en fin dag idag!

Vaknade runt 11 hos Susku , men steg inte upp ur sängen förrän halv 3 . Vi såg på två filmer, så det blev mycket sängliggas. Dessutom blev förra natten ganska sen med att se på underbara Changeling. Så jäkla bra film! Satt och grät igenom nästan hela. Den om någon film , är sevärd!
Ja, runt 1600 när vi varit hem via min pappa gick vi ut på stan. Vi köpte varsin glass och njöt av solen. Sen till Lindex och köpa strumpor. 1815 gick jag sen med Ewe på Bodystep och oj vad det var skönt igen! Man känner bara hur man bränner fettet! Och efter träningen fick jag en förfrågning att komma till gammelboda och spela korgboll, så det blev det sen runt 2030. Kom hem därifrån runt 2300 och sen dess har jag ätit. Snart får jag min HD av Axo och då blir det movietime!

Fan vilket tråkigt inlägg , men jag känner mej inte så kulig för tillfället. Godnatt <3

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-06-16 20:14:40

Hej hej

allt bra??



Vad skulle du vilja fråga en Artist?



Gå in och ställ en fråga!!



Kram

http://duvetintee.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela