Amanda

Sytt

Publicerad 2009-06-08 15:10:58 i Bilder,


Klänningen är sydd som en klockklänning , altså att det blommiga tyget är som en cirkel. Den svarta delen är vanlig resor.


Denhär är en vanlig klänning med en dragkjed i sidan .


Lång vanlig topp, gillar den eftersom att den har stora urrigningar så den blir bra med bikini under .


Har sytt den blå grejen . Vet inte riktigt vad jag ska kalla den ,men den är sydd av silkestyg och jag gillar den mycket ;)


Den gula skjortan . Helt vanlig långärmad, men den är jättebevkäm !

Sen har jag också sytt några tubtoppar som är bra att ha,men orkar inte fota dem .

Dehär är de saker jag tycker mest om . Sen har jag ju förstås misslyckats några gånger ;)

Kommentarer

Postat av: RakelfraunBreida

Publicerad 2009-06-15 12:28:33

MAndyy du har en blogglite tufft! o sen syr du också deeaam !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela