Amanda

R.I.P.

Publicerad 2009-06-08 23:55:22 i Allmänt,

Fanfanfan ! Min display på min telefon gick just sönder när jag tappade den i golvet . Det har varit en mycket bra telefon , men jag orkar inte föra den på reparation för jag hatar att ha lånetelefoner , + att min vän som hade en nästan lika förde sin på displayreparation och reparationen kostade ungefär lika mycket som en ny telefon . Och så är min ju Sony Ericsson , vilket inte är mycket att ha. Så nu blir det nog en trogen Nokia .


Någondera :)

Kommentarer

Postat av: Lennyyh.

Publicerad 2009-06-09 09:50:10

Hejj Mandy :) va synd att din telefon gått sönder men om ja får ge dej ett tips på ny så ta int den blå-svarta nokian.. min har nu varit på reparation 2 gånger och de har int då varit mitt fel utan telefones så ja sku säga att du sku ta den dä andra :) man får lätt närvis på den blå :) H. Lenny.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela