Amanda

Regn, regn och åter regn..

Publicerad 2009-06-04 17:05:02 i Film,

Så har vädret sett ut ända sedan jag vaknade hos Mimmi i morse. Då kollade jag en film till slut medan hon satt vid sin iMac. Lite före 1200 kom jag hem, duschade , åt & klädde på mej och lite före 1300 kom Boni efter mej. Vi hade nämligen Desperate Houswives marathon hos Jossan , så jag och Boni for påvägen dit via butiken och köpte massa godis. En totalt idealisk dag för sådant med tanke på vädret .

Nu för en stund sedan kom jag hem och har hjälpt pappa med maten. Ikväll blir det härlig träning i regnet, och jag menar det. Man orkar mycke bättre i regnet + att man får bättre feelis för att träna, käns ju som på film ;)

En fin dag idag, tack Jossan för att vi fick komma (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela