Amanda

Mulet..

Publicerad 2009-06-02 10:37:20 i Dagbok,

Fan säger jag bara, att dethär härliga vädret vi hade igår inte kunde vara lite längre. Det har känts rätt så bra att få bli brun såhär i början av sommaren , men stopp på det. Hoppas bara det blir fint igen snart . Är avundsjuk på min vän Evelina som är i Lugano nu , och de har tydligen jättefint väder där..

Nåja , planerna för idag är att hänga med Jossan & Lina , bara jag skulle orka kravla mej upp ur sängen , och kvällen är inte riktigt säker. Men det blir kanske bio , tänkte ge Slumdog millionaire en andra chans, och så far jag kanske till pappa, vet inte riktigt . We'll see.
Annars är jag nog riktigt riktigt långsam på att stiga upp, har legat här sen 9 i morse , och nu är klockan halv 12, snyggt!

Kanske jag skulle hitta på något nu ;)

Kommentarer

Postat av: evie

Publicerad 2009-06-02 23:59:56

haha. Här har det varit skitfint väder hela dagen, som du kanske läst ? (;

men hoppas det blir bättre där tills jag kommer hem ;D

MISS U <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela