Amanda

Midsommar

Publicerad 2009-06-21 23:14:35 i Dagbok,

Den firade jag på fredagen med att först ta det lugnt på dagen , fixa mej klar och få feelis här hemma för mej själv. Mer mot kvällen cyklade jag mot Matte var vi sen väntade på Chris och blev sen körda av Tobbe till Jimmy till sköldargård, schysst Tobbe! :) Där var det midsommarfirning för hela bunten . När vi kom dit var där bara killar , men efter en tid kom det mer och mer tjejer . Kvällen slutade riktigt bra sist och slutligen 5 tiden hos Matte.
På lördagen sov vi ganska länge men när vi väl stigit upp åt vi grillmat där och sen cyklade jag hemåt. Här fräschade jag till mej och senare mot kvällen for jag och Susku till stan till Jeannette. Kvällen blev ganska lugn med sköna tjejer men roligt hade vi! Också den kvällen slutade med Matte hos min pappa .
Idag har jag inte gjort mycket. Njutit av det fina vädret här hemma och bara tagit det lugnt. Nu mot kvällen for jag och Susku till stan . Där satt vi först med ungefär samma flickor som igår och tog det lugnt vid hamnen, åt glass och så. När vissa for hem gick jag och Susku mot stan. Där träffade vi en man från Zimbabwe som öppnade sej helt och hållet för oss , det var faktiskt rätt kul . Jag gillar att utlänningar är så öppna , tråkigt med oss finnar som nästan aldriga talar med en främling på stan. - en kultursak detdär!

Hoppas ni haft en bra midsommar :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela