Amanda

Jag är konfirmerad!

Publicerad 2009-06-29 13:10:39 i Dagbok,

Känns ju bara för skönt nu när det är över ! Så nu är jag då torr bakom ena örat . (tack Jossan för att du förklarade vad det betyder ;)) Gåvorna jag fick bestod av en hel massa pengar och jättefina smycken.


En klocka , 4 Nomination bitar, 2 Pandora bitar , ett graverat kors , ett telefonsmycke & ett par örhängen från Swarovski & 2 par andra örhängen . Wauwauwau!


& såhär såg jag ut med klänning från Frankrike och skor från Din Sko :) riktigt nöjd kan jag säga!

Gårdagens mottagning här hemma kan jag tacka min kära mor massor för att hon har orkat fixa igång allt. Mycket god mat var det , namnamnam !

Kvällen igår blev också helt okej , nog för att jag ungefär var den enda som var glad, men nån måste ju alltid ha roligt. Men vetni, man har så roligt som man gör det för sig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela