Amanda

It's such a sunny day, such a sunny daay

Publicerad 2009-06-01 22:00:34 i Dagbok,

Ojoj, häärligt väder! Har varit sådär 40 grader i solen , iaf på vad vår mätare visade. Man kan faktiskt kalla det riktigt hett.

Vad jag gjort idag är att jag steg upp runt 1100 , åt och klädde på mej och lite över 12 for jag och Jossan till stan. Först skulle jag gå och ta ut mitt stipendium (40€ - gy, spa, ke, hä, tx, eng ) men mitt pass var för gammalt så jag fick inte ut dem. Istället for jag och spenderade lite pengar i stadens sportbutik - Elmo Sport. Köpte en fin volleyboll , en Wilson ;) Sen cyklade vi vidare till stranden , var vi mötte upp Dani och en massa killar. Där blev min boll omtyckt och var igång för det mesta . Så där solades det, och så spelade jag också lite volley.
Runt 1600 for vi hemåt . Här åt duschade och åt jag och sen for jag till Lina, hon fyller nämligen år idag, GRATTIS! <3
Lite före 2000 cyklade jag till fotbollsplanen flyet och hade träning, och blev dessutom där en timme efter och tränade skott och lekte.

Dagen var riktigt lyckad! Och brun har jag också blivit ;)

Avslutningsdagen , fina flickor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela