Amanda

Heihoi

Publicerad 2009-06-06 15:27:56 i Dagbok,

Var tidigare till Langansböle cyklande, och när jag och Jossan skulle cykla till stan igen så... Kan ni gissa vad som hände? Det började ju förstås spöregna / hagla, mysigt! Vid det tillfället var jag riktigt nöjd att jag inte var med och sprang kanontian .

Annars var jag och Jossan och kollade nya caféet i stan - Café Matilda . På en skala från 1-5 får det nog 2 . Fruktansvärt dyrt med litet urval, men det är rätt mysigt där, och så är det kul med trevliga mänskor. Så det får en 2a.

Vi var också in i en rolig butik här som jag aldrig varit in i förut (sjukt!) , som heter funspot. Där finns massa roliga saker och jag hittade en födelsedagspresent till antingen far eller bror, perfect ;) Och så köpte jag till mej själv en liten söt mintpastillsask som kan vara bra att ha ;)

tyvärr har jag ingen kamerasladd här så inga bilder kommer idag, men imorgon förhoppningsvis!

yaya!





Oldies ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela