Amanda

Uschusch

Publicerad 2009-07-29 22:57:11 i Allmänt,

Idag är jag då väldans trött. Har varit ända sedan ungefär kl. 1400. Har tränat i princip hela dagen , och om jag inte gjort det har jag kollat på Chuck eller legat på stranden. Riktigt skön dag , men nu är jag slut. Orkar inte egentligen skriva men jag kände att det skulle kännas bra!

Usch vilken angst jag har för skolstarten. Har påriktigt inte någon lust alls att fara till skolan. När jag tänker på det vill jag bara gräva ner mej. Okej , skolstarten kommer antagligen bli helt kul, att träffa alla människor, ha nya kläder och pennor och stuff. Men när vardagen kommer in kommer jag då av uttråkning har jag påkänn. Aldrig förr har jag sett så lite fram emot skolan.. BLÄ!




Såhär har vissa av våra skoldagar sett ut (Y) :D

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2009-08-02 17:07:07

HAHAHA DETDÄR SAKNAR JAG!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela