Amanda

Torsdag

Publicerad 2009-07-23 17:19:31 i Dagbok,

Idag har jag inte åstadkommit mycket. Hade städat huset runt 12 och efter det väntade jag på att min bror skulle bli i körskick så vi kunde fara till stan . Eller han lämnade av mej där och han for vidare. Jag for till Lindex och köpte födelsedagspresent till Minna och köpte ett par underbyxor åt mej, riktigt söta! Efter det träffade jag Mimmi , hängde med henne en stund och sen träffade jag Susku , Vici, Jeannette & Bella och vi gick på Café. Riktigt mysigt. Sen med Axo till butiken och så småningom hem . Här har vi fixat skitgoda tortillas och sett på Weeds, tagit det lugnt helt enkelt. Ikväll blir det träning - rättare sagt om lite på 1 ½ timme.

Annars har jag inte mycket att berätta. Är riktigt nöjd med mitt hår för tillfället. Var lite ovan i början , men man vänjer sej ju .
Tyvärr har jag inga bilder eftersom att jag är vid min brors dator . Vi har en projektor riktad mot en vägg som jag använder som dataskärm , rätt så coolt ;)

Hoppas ni har en bra dag ! (K)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela