Amanda

Sleepyhead!

Publicerad 2009-07-02 22:36:02 i Bilder,

Fyfan vad trött jag är! Steg nämligen upp tidigt, lite över 8 i morse för att fara och jobba - sälja grillkorv , i hettan ! Nåja, men pengar rullar in som de ska . Tur det ju! Hemma var det att ta det lugnt och sen till en helt katastrofträningsgrej , hahaha! Tänker inte berätta mer för jag skäms .. Det gör nog hela mitt lag , hah.


Korvgrillningen ägde rum på en åker - lantbruksdag , JAH!

Igår var jag ju då somsagt med Ia. Vi låg på stranden och åt glass och tränade, härligt!

Vi var på KINALEASTAULANG ;)


Där åt vi jättegoda friterade bananer med glass. Ekenäsbor - något att testa!

Men nu o sova, regatta imorgon . Och lördag BORLÄNGE FAN! Fotbollsturnering i Sverige med mitt härliga fotbollslag. Över en vecka är vi borta och det kommer ju fan vara sommarens bästa vecka! Hur länge har vi väntat? ETT ÅR! Kommer bli great!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela