Amanda

RUBRIK

Publicerad 2009-07-14 14:49:18 i Dagbok,

Visst är jag påhittig? Aa!

Gårdagskvällen blev inte bara att slöa , utan jag cyklade mot stan 2300 tiden , åkte sen båt med Simon och Robbe hem till Simon. Zacce kom också dit efter många om och men . Vad vi gjorde var inte mycket, jag var riktigt slut efter Borlängeresan så. Runt 0200 var jag hemma och gick direkt i säng.

Idag blev det en snabb väckning av att Ewe ringde och frågade om jag skulle komma med till Bossanova ikväll på välgörenhetskonsert, och jag svarade ja, så ikväll runt 1830 befinner jag och många andra oss på Bossanova och lyssnar på musik. Många av mina vänner är där och sjunger, vilket gör det ännu roligare . När jag väl vaknat joggade jag in till stan för att fara efter min cykel som jag lämnade där igår eftersom att jag fick skjuts med moped från gammelboda. När jag var hemma efter det fixade jag lite morgonmål (stekta ägg , namnam) , tvättade kläder och redde upp i mitt rum . Nu så småningom efter att jag lackat mina naglar och ätit drar jag mej nog in till stan och tar det lugnt före konserten .

Några fler bilder från Borlänge

Hittar ni mej? ;)


Jag bara älskar den här bilden på Josse, skitsöt!


Visst är Mimmi & Jossan söta i regnet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela