Amanda

Jaa ni

Publicerad 2009-07-31 20:18:38 i Dagbok,

Jag vet , dålig uppdatering men jag har faktiskt inte haft lust. Men nu tänkte jag att jag skulle ta tummen ur röven och skriva lite.

Tänkte börja med orsaken till att jag sitter hemma en fredagskväll . Jobbar som barnvakt på dagarna för tillfället , och jag börjar halv 8, vi startar hemifrån 7 så jag måste stiga upp halv 7 och det resulterar att jag är helt slut nu , + att jag mår illa. Känns som om jag skulle kunna spy, men ändå vet jag att jag inte kommer göra det. Dessutom har jag inte heller någon lust att festa , så en hemmakväll med nätshoppingdrägling och Chuck tyckte jag att skulle sitta bra ikväll! Min bror åker imorgon till Helsingfors för att handla , så jag tänkte fråga honom ifall att han skulle kunna köpa en PEAK hoodie till mej. Såg på Sveriges Stadium hemsida att de har sådana på rea, så det är bara att hoppas att de också är det här!

Lite bilder från dagen :


Världens bästa latte!


NAM!

Ungen är också söt, men har inte lyckats få honom på foto än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela