Amanda

City

Publicerad 2009-07-28 20:05:40 i Dagbok,

Idag har jag spenderat största delen av dagen i Ekenäs city! Jag började där med en skitgod Vanilla-latte på Carl de Mumma med Ewe var vi också pratade massa onödigt & nödigt. Efter det träffade vi Sofia och Vici på Kungsen och satt och pratade med dem en stund . Ewe's Totte kom en stund senare och sen tappade vi dem 2. Så småningom kom Susku och Denise och efter det tvingade Sofia mej att dela på en pizza - stackars mej . När vi proppat i oss lite pizza gick vi ganska direkt och köpte glass, fastän vi var proppmätta. Uschusch! Sen hängde vi bara på stan en stund, tills bror min kom efter oss . Nu kom jag just från duschen efter en skön länk med Sheeba-LADY!

Nu blir det min älskade Chucky-time med min älskade Sheeba-LADY! (L) (K)


MANCANDY & Sheeba-LADY


Chuck (L)(L)(L)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela