Amanda

Borta bra men hemma bäst

Publicerad 2009-07-13 17:45:23 i Dagbok,

Otroligt skönt att vara hemma. Att bara få springa omkring i trosor hela dagen om man så tycker , så som jag har gjort . Just nu är det enda jag har på mej under midjan mina nya Calvin Klein (lite måste jag få skryta) trosor och mina nya vita Converse. Men bekvämt är det! Har inte stora planer för idag, att slappa är väl det jag mest tänkt göra. Hittills har jag inte gjort mycket annat än det, tvättat lite kläder, packat upp, sett på 2 filmer och sovit. Härligt ! Och sen förstås ätit min underbara piimälimppu - BÄST!

Båtresan igår gick annars riktigt bra. Först åt jag mej fet på buffén och sen lite shoppas i Tax Freen och så fixade (HAHA) jag, Mimmi och Jossan oss riktigt grymt snygga. Och resten av kvällen hade vi riktigt småtrevligt med Ia som fotograf!

Bilder kommer bara jag sku orka koppla min HD eller min kamera. Lite lat lixom (;

Hoppas ni har det bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela