Amanda

Träningsvärk

Publicerad 2009-01-14 19:39:32 i Allmänt,

Har nu sjukt lite överallt . Har tränat lite mycket nu ..
Igår var jag och testade i Ewes dans, och det var riktigt roligt ! Så långt som vi kommit i den första koreografin hittills värkar den bra . Antagligen börjar jag :) Efter dansen sprang jag till simhallen , var min mor och hennes sambo redan var så jag for dit för att motionssimma där , och jag simmade sådär 800 m, lite mindre . Helt nöjd eftersom att jag inte är någon fisk precis ! Och så hem , sku laga spanska läxan , o då kom min bror hem som fick körkortet igår och frågade om jag ville med ut och åka lite . Och så for vi en runda till stan . När jag kom hem fortsatte jag med läxan och höll på med den till ca. 2300 så det blev en sen natt igen :(
Och idag var jag i stan efter skolan för att jag hade träning 1700 ungefär precis mitt inne i stan . Slutade 2,for till pappa en sväng och hittade mitt Pandora armband jag har haft borttappat några månader , en press ur världen :) Sen träffade jag några av flickorna och vi gick och köpte chips, haha . Sen träffade jag och Susku Tommi , de 2 sku egentligen vara med varann men jag var med ca en timme. Och sen till träningen . Tung var den . Och jag fick först hem runt 1900 så jag bestämde mej för att köra ett träningspass till . Så jag känner mej riktigt tränad nu .

Borde nu kolla om jag har några läxor, äta lite och sen faktist kanske gå och lägga mej i tid , för omväxlings skull! Men aijo , det kommer ju Grey's anatomi , men direkt efter det i säng tror jag ! Till och med min hussa lärare märkte att jag var trött, och här en natt när jag ändå sovit lite längre märkte hon det direkt, en söt prick hon !

Men ja , nu borde jag dra mej härifrån och göra något nyttigare, tänja kanske ? Är styv som en träbock just nu så , intebraaa !

Hejs <3



Mandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela