Amanda

Skola

Publicerad 2009-01-30 07:41:54 i Allmänt,

Sitter nu i datasalen i skolan . Första timmen , och är inte riktigt up for att data . Men nåja, vad kan man när man har kemi bara första timmarna i veckan ... Vi har letat fakta om korrisioner , roliigt . Blev klart ganska fort så , har nu surfat runt lite .
Annars är det ju fredag, så jag är trött . Men jag var suupersnabb i morse , så jag hann sova 45 minuter efter att jag redan stigit upp. Gör så varje dag nuförtiden . Stiger upp ganska tidigt , klär på mej och sminkar mej , fixar hår om jag orkar snabbt, tar en snabb smörgås och går sen och lägger mej igen . Sköönt (;

Jag började med det när jag i misstag steg upp nångång kl. 5 och trodde att jag var försenad . Men så fick jag sova igen , allt för skönt var det (:


Ikväll blir antagligen en kväll med Susku . Före det har jag träning , och före det har jag lovat att steka plättar till maten ikväll, mamma har planerat ngt invecklat . Och så kanske dammsuga mitt rum , en tid sen sist igen . + att det är ännu är ganska redigt eftersom jag inte varit där så länge .

En grej inte alla vet om mej , är att jag trivs bäst ensam på morgonen . Jag pratar inte mycket alls , och alltid i bussen sitter jag i min egen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela