Amanda

Sista dagen på veckan

Publicerad 2009-01-18 11:04:37 i Allmänt,

Söndag är oftast en dag man sover läänge ! Eller iaf jag , sover oftast till sådär hmm .. 1-2 ? Men idag steg jag upp va halv 11 , crrazy .

Gårdagen var helt okej . Start kl 1445 från Jocs för att fara till Muijala hallen och spela match mot LoPa . Vi kom dit , och mimmifjollan hade glömt sina skor hemma, typiskt henne ! :D Nåja , efter måånga om och men lånade hon sen ett par skor av en av LoPas spelare . När matchen började jag på bänken, blev sur för jag ville spela ! Men efter ca. 15 minuter fick jag sen fara in och spela , och så fick jag spela hela resten av matchen , jihu ! Spelade på mittfältet, är inte helt van där, men det gick okej ! Andra halvleken fick jag en ganska stor flicka på min kant, och hon trampade på mina tår och buffade mej hela tiden , vilket är STÖRANDE! Matchen slutade 2-1 till oss, Jossan gjorde ett snyggt mål från långt håll , och Mimmi ett till snyggt mål . Riktigt okej match tycker jag .

Var hemma lite över 6 . Hoppade i duschen , klädde på mej , och före jag hann fixa mej ringde min bror . Om jag sku ha skjuts till stan just då så sku jag ha varit klar på någon minut , STRESS. Nåja, jag for till Ewe sen , och fixade mej lite där .
Efter en stund startade jag, Ewe och Fia för att gå till Tobias som hade fest . Vi for via Prisses , hälsosamt iknow , och köpte mat till mej , för jag hade inte hunnit äta ngt på hela dagen. Nåja , vi kom dit och satt mest och pratade med olika mänskor hela kvällen . Inget speciellt egentligen , vanlig hemmafest . Lite problem med skjutser hem blev det, sku först åka med en , men nej , han for till krog istället . Följande jag sku åka med var bilen sedan full på . Så sen orkade jag inte mer så jag ringde min bror och de kom efter mej . Var hemma ca 0245 . Mamma var lite bitter , men hoppas hon kommer över det :) .


Nu ska jag försöka fixa en skjuts till mej , vill till stan för att se på futsal turnering till bollhallen . MingulleJossan spelar , duktig är hon med ! De har spelat en match redan , men min mamma vägrade köra och min bror sover ännu . Blä .. Men jaa, jag ska fortsätta fixaaa :)


Jag tycker bilden är rolig . Läpparna ser ut som de ser efter en av Linas mystiska sminknigar på fredag kväll :)



Mandy

Kommentarer

Postat av: bööba

Publicerad 2009-01-18 20:13:02

"MingulleJossan spelar , duktig är hon med " int vet ja nu de , men tack :)) du borde tagit mera foton på fröken frost ! :p

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela