Amanda

Shopaholic .

Publicerad 2009-01-03 23:07:03 i Allmänt,

Jag tror på allvar jag börjar bli beroende av shopping . Hemskt , trivs inte pank ! Men jag har också märkt att jag är vääääldigt kräsen med vad jag köper, är det inte perfekt vill jag inte ha det , om det inte är konstigt billigt .
Orsaken till att jag kom in på ämnet är ju då att jag var till Helsingfors för att shoppa idag . Har nu varit 4 veckor i rad till antingen Åbo eller Helsingfors för att shoppa , hehe .. Men det har varit jul , och det är ju REA så det är förståeligt :)
Idag shoppade jag en ny snowboard rock , en nike med turkost-grått mönster . Fiin ! Ett par björnborg trosor för att de var på 40% rea och en topp från gina , inte så speciell, men fin iallafall :) Sökte också ett par vinterskor och ett par jeans, men hittade inga bra av någondera av dem , och då gick jag faktist i nästan alla skobutiker i Helsingfors . Kräsen där .
Var hemma runt 1900 , åt lite , bytte om och mös i min rock (A) Sen for jag till Lina , var jag fick massage, masserade och så såg vi på film , Josefine var också däär !

Som svar på kommentaren
Anonym om Besviken:
är du singel ?
-
Joo , jag är singel , har varit sen 17 oktober , men det med Robbe är invecklat helt enkelt , tänker inte skriva mer om det !

Nu ska jag börja gå och sova, eller kolla House eller ngt, ska upp tidigt, halv 11-11 tiden  ; O Ska äntlgen få fara och åka snowboard , har väntat läänge på det !
Excited !!!

Godnatt <3



Mandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela