Amanda

Påmis

Publicerad 2009-01-09 21:48:19 i Allmänt,

Har haft fullt upp hela dagen med skola, städning och påminne .

Skolan var normal , inget spec . När jag kom hem städade jag badrummet och hann inget annat före jag måste börja laga mej klart för att fara och åka snowboard till Påminne.

Bussen gick kl. 5 till stan, och den var fullproppad . Jag fick dela bänk med Calle och Robin , tack för att ni var sharing (: Tur så for vi till stan för att stiga på , för skulle vi ha stigit på i lankka sku vi ha hamnat vänta på en annan buss som kom senare , tråkigt ! Nåja, kom dit och vi hade jätteroligt ! Det gick ganska bra för mej idag, backarna var ganska isiga , men det gick . Jag fick där sista timmen lust att börja hoppa, men ville inte hoppa för det var fullt med mänskor i backarna och om jag skulle ha hoppat , sedan fallit lika snyggt som jag brukar sku det ha varit pinsamt ju ^,
Men imorgon Meri-Teijo - ett annat skidcenter , med Susku . Och där är det förhoppningsvis inte allt för mycket mänskor man känner så jag vågar antagligen hoppa där .

Jag o min bror såg idag på snowboardfilmer , och jag blev helt inspirerad av att åka till Kanada för att åka snowboard . Att få åka upp i bergen med helikopter och sen få åka ner i genom den orörda snön . En dröm för mej ! En annan dröm för mej är att få gula snowboardbyxor , wauu ! Jag sku kanske vara lite färggrann , med gula byxor , turkos rock och orange tröja . Men då syns man ju i backen i alla fall .

Men nu är jag trött, kanske jag ska se på House . Ska ändå iväg till Teijo imorgon kl 11 , så det blir tidig väckning ..


Heiis .



Mandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela