Amanda

Påminne

Publicerad 2009-01-04 16:10:32 i Allmänt,

Påminne, skidcentret som är närmast här jag bor, öppnade igår . Men tyvärr är bara en lift öppen än så länge, men de jobbar på att få igång dem alla . Snökanonerna var på för fullt och köen till liften var låååååååång . ( Jag, Ewe och Tommi blev irriterade på kön så vi gick upp för backen en gång, men bara en , för det var tuungt ! )

Var dit idag . Mycket mänskor, och så var det förstås ovant att åka snowboard igen , men roligt ! For dit med Ewe , Jossan , Lina och så träffade vi Tommi där . Åkte och åkte, tappade närverna på Tommi när han hela tiden skulle stritta snö på alla och buffa oss . Bara för att han är större :/ . Nåja , han höll också på att försöra min telefon genom att stritta snö , men som tur för honom har inget hänt ännu iaf. Sen sku vi pröva att raila . Ewe gjorde det först och det gick inte så bra första gången , hon ramlade ganska hårt . Andra gången klarade hon det fint och då ville jag också pröva . Efter måånga om och men gjorde jag det sen , kom upp på railen , kändes som om jag helt sku ha tappat koncentrationen och sen föll jag rakt ner på baken . Och OUCH  vad det tog sjukt . Den är ännu sjuk så knappast blir det någon fotbollsträning imorgon :( Sku så gärna villa fara, men onödigt att sitta där om jag ändå inte kan träna ..


För kvällen är planerna att ligga och slappa med Jossan och Lina . Har blivit ganska mycket av det under jullovet, men vad är jullovet annat till för ?


Hei !


Mandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela