Amanda

Ojdåå

Publicerad 2009-01-23 22:16:05 i Allmänt,

Har inte skrivit på en tid nu , men har inte orkat med min egna världens långsammaste dator här hos pappa . Och på pappas är det något konstigt så det går inte att skriva blogginlägg på den för webbläsaren stänger sej själv då . Men nu är min bror ute säkert hela natten så jag sitter vid hans dator nu en stund .

Denhär dagen känns som ungefär 3 dagar . Spydde inatt kanske 5 ggr , så jag stannade hemma från skolan . Hade ingen feber förän ungefär kl. 1700. Har inte spytt sen natten , men magen har varit ganska ostabil, så har nästan inte ätit något idag . Annars har jag väl lite stägring nu , men febern har varit upp till ca 38,5 grader . Har sovit nästan hela dagen och nu sedan kanske 2000 har jag sett på House, pappa hämtade sin laptop så jag låg i sängen med den.

Annars hatar jag att vara sjuk , detdär med att människor tycker att det är skönt att vara hemma från skolan , så det är bara skönt om man inte påriktigt är sjuk . För idag har jag sovit och mått dåligt heela dagen . Och så är det ju fredag , inte precis en sådan dag man vill sitta inne och veta att alla kompisar är ute och har jätteroligt .. Nåja , men jag har bestämt mej för att vara frisk imorgon.

Denhär veckan har jag inte gjort mycket .
Kom hit till min pappa på tisdag . Hade dans och var sedan och simmade efter det . Och sen hem och sova.
Onsdag gick jag på stan en stund , köpte ett par leggings med knappar nere i bunten och ett par trosor . 1700 på träning till Sportten och sedan hem och ta det lugnt .
Torsdag var jag med Dani och Ewe efter skolan och skvallrade om allt möjligt roligt :) 1545 volley , som inte gick bra och sedan till Robbe och så hem och sova .
Och idag då inte gjort något , sovit . Tjoho..

Kanske inte det roligaste inlägget , men jag har själv haft tråkigt hela dagen och mår dåligt och har egentligen inte lust att skriva , men det var så länge sedan sist .

Men nu ska jag se om jag sku få ner något ätbart .

Godnatt.


Mandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela