Amanda

Ohohoh

Publicerad 2009-01-29 18:25:18 i Allmänt,

Dagen har inte varit så speciell . Vanlig skolan , och efter det 2 h volley träning med pojkarna , som faktiskt var jätteroligt ! http://www.rusta.se/images/products/75101156_l.jpgOch som jag och Jossan hade planerat for vi sen till Sport10 på gymmet . På GYMMET , första gången på gym sidan och det funkade bra för oss. Vi funderade t.o.m. med att torsdagar efter volleyn sku bli vår vakio gymningsdag, låter great ! :)
Kom hem för någon timme sen , svettig efter mycket tränande på den roligaste maskinen. Såndär som man har fötterna på brädor och sen håller man i handtag med armarna , äh , kan väl fixa en bild eller något (; Lättare så >>

Nåja, som sagt kom jag hem , fixade lite , redde upp i rummet och gick i duschen . Fick annars min telefon tillbaka som jag har haft på reparation , och oj vad det är roligt att ha den platta tillbaka, inte den feta, klumpiga jag har haft nu i några veckor . Lite ovant med den igen förstås , men det ska nog snart ändras på .

Nu tänkte jag egentligen läsa en bok , men orken är inte rikigt på G . Kanske jag börjar på en ny bloggdesign , denhär som jag nu har funkar inte på alla datorer såå . Ska se om jag hittar på något roligt . Och kl. 2000 kommer det stylista på TV:n,  helt okej program enligt mej .

Men nu blev detta ett ganska långt inlägg , + att DU e smör påå fingre Jossan (;
Slött !


Hejsåläng ..


Mandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela