Amanda

myys .

Publicerad 2009-01-11 15:29:44 i Allmänt,

Idag har det hittills varit en mysdag för mej . 12-1 tiden . Och låg i sängen till kanke halv 2 , då jag steg upp och gick efter morgonmål , kom tillbaka till sängen och åt här ^,
Då fick jag lust att se på någon kärleks-komedi , så jag satt på What women want . Bra film ! Mest för flickor då ,men den är rolig . Sådan film man inte behöv tänka eller något för att hänga med .
Under filmen ringde Susku och jag talade med henne en god stund om allt möjligt, mest gårdagen .

Sen bestämde jag mej för något som jag skjutit upp måånga dagar, att städa mitt rum . Det tar ju inte länge eller så , men det är bara så tråkigt . Försöker alltid hitta på ngt bättre . Eller jag brukar alltid städa när jag ska läsa på prov , för det är ännu tråkigare, men annars gör jag det inte frivilligt . Men ja , nu är det iallafall rent här .

Nu borde jag gå i duschen , och byta bort min pyamas . Sen blir det väl finare middag, dagen till ära :)

Hejs <3


Mandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela