Amanda

Morning sunshine!

Publicerad 2009-01-05 12:53:03 i Allmänt,

Vaknade runt 11 första gången , tänkte att jag ligger en liten stund . Jag märkte inte själv att jag somnade , och låg tydligen 1 timme vaken/sovande i sängen , för min väckarklocka ringde 12 . Konstig känsla fick jag efter det .

Ska snart till stan tror jag , bara alla sku svara på SMS .

Annars har jag nopläns för idag , funderar på att städa lite , annars blir det ändå någon annan dag , men då det är så tråkigt .

Och så har jag en konstig muskel sjuk i mitt ben så jag inte alls kan lyfta det utan att det tar sjukt . Har inte haft sjukt där förut , inte vad jag kommer ihåg iaf , men det var ju en tid sen jag åkte snowboard också så :)


Mandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela