Amanda

Lindex baby.

Publicerad 2009-01-27 20:42:50 i Allmänt,

Har inte hänt så mycket för mej den senaste tiden .

V-slutet gick för fort . Fredagen var jag då sjuk , kollade filmer och sov hela dagen .

Lördagen gjorde jag inte mycket på dagen , vaknade glad eftersom att jag var frisk . For sen till Emmaus , loppis , men hittade inget som vanligt . Susku kom till stan ungefär vid samma tid som jag kom hem därifrån , och så gick vi till Madicken och satt där några timmar :) Kanske nångång 1500 for hon hem , och då gick jag också hem . Kommer inte ihåg vad jag gjorde , men på kvällen hade vi finare middag här hemma . Och kvällen var helt okej , gjorde inte mycket , lite rådd osv.. Men slutade helt okej hos Susku med mockarrutor (; .

Söndag vaknade vi tidigt . Susku sku på någon länk , och jag hade lunch . Helt okej . Efter den kom Susku hit , vi gjorde inte heller mycket , låg på min säng och slöade och talade . Efter det blev det bokläsning .

Roligt annars när man tror att man har en modda bok som ska vara klar till ett visst datum , och så , oho flyttas det utan att man vet och så har man tokläst i några dagar . Och så har man ändå antingen en vecka eller längre tid på sej . Men nåja , man har det ju undan sen iaf .

Skippade annars träningen igår , sov hela dagen och så mådde jag lite illa på kvällen sen .. ushusch .

Idag har jag inte heller gjort mycket - varit till Lindex , träffat Robbe , varit på dans och suttit här, tjoho .

I Lindex köpte jag en helt basic BH , bekväm ! , en basic blå t-skjorta (fin färg!) och en skjorta  (sådan med krage ) som är vit blå grön randig . Kan också användas som tunika , eftersom att den är så lång ! finfinfin ..

Läxor har jag fortfarande , spanska och finska .. blööööö !


Mandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela