Amanda

House

Publicerad 2009-01-01 23:46:43 i Allmänt,

Har sett på House nästan hela dagen .

Vaknade 2 , kanske jag skrev det tidigare . Och sen kom Robbe hit, när han for hem kom Jossan hit. Haha hon kom in till oss , ropade hej . Jag trodde hon sku komma till mitt rum men nej , hon gick och pratade med min mamma . Så efter en stund ringer hon och frågar om hon får komma till mej ,haha , fjolla :D  o sen kom Susku också hit, o så såg vi på House o halvsov alla 3 . Jeesjees, men nu ska jag göra ngt annat .

Annars kollade jag just att jeansen jag vill ha från Diesel är på nästan 50% rea , yay !



Mandy

Kommentarer

Postat av: Fjolla!

Publicerad 2009-01-02 17:06:45

haha :D hey , ja tenkte nu bara att ja sku ju ringa före ja kom så .. :p

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela