Amanda

Gott nytt ååår !

Publicerad 2009-01-01 13:58:24 i Allmänt,

Jahas, då var det väl 2009 då . Ett år som jag har tänkt att ska bli ett riktigt roligt år , bättre än förra ;)
Nyårslöfte har jag inte riktigt klart för mej , hade ett , att jag inte ska säga sådär rakt ut att "uj kolla hennes skor , fula" , men kan bli lite svårt för mej , men jag ska iallafall försöka minska på det :) så minskining får vara bra för mej !

Nyårsaftonen var riktigt roligt .
Började hos Susku var vi åt jättegod fondue , nam ! Och så åt vi lite chips och godis också . Och såklart fixade oss för kvällen . 2000 kom Suskus bror efter oss och körde till sköldargård till Jimmy, han hade en liten hemmafest . Där var det helt roligt nog , inte så speciellt men bra början på kvällen . 2300 for vi till stan , Anton körde oss, tack för det (: Där gick vi lite omkring och träffade folk och så . 2400 var nästan alla Ekenäs ungdomar i stallörsparken , hör ju till i denhär åldern så ;> Nåja, där var vi en stund och helt kul var det , lite kallt men det gick . Efter en stund gick jag och några andra till Tobias på efterfeest , skönt att komma in i värmen ^, Och där satt vi till lite över 2, vi hade då redan missat 2 taxin , och vi åkte hem med Nicos mamma (: Här hemma hade mamma och min styvsyster just kommit hem , så min bror och hans kompisar hade inte hunnit fara ännu då .. Efter att jag ätit lite gick jag och sova och somnade nästan bums !

En förkortad version av min nyårsafton - helt okej :)

Steg upp lite före 2 , skönt att sova länge ! Och nu ska jag äta morgonmål , moo .


Mandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela