Amanda

film-mat-film

Publicerad 2009-01-04 23:05:35 i Allmänt,

Kvällen blev slö med att först fara till Lina, var vi tänkte kolla på någon film från min hårdskiva , men tekniska som vi är fick vi det inte att funka . Jag , Jossan och Lina gick via Susku och så vi kom hit istället, till Axos rum för han har större skärm och kollade en komedi , kommer inte ihåg namnet, men helt okej var den . Axo var ju då inte hemma .
Lina for hem någon gång i mitten av filmen , hon fick skjuts och jag undrar om hon är lat ? Så långt är det ändå inte ;) När filmen var klar hade vi just blivit lite piggare efter att vi alla antagligen i tur och ordning slumrat till lite, så vi bestämde oss för att äta . Vi åt länge och väl , många olika grejer . Och så märkte vi att det kom Bruce allmighty på TV:n , så vi blev ännu slöare än tidigare . Jag och Susku hade faktist inte sett filmen , eller jag hade sett början , men sedan somnat . Har börjat hända mej ofta nu , eftersom att jag ser på alla filmer så sent .

När vi ätit kom vi till mitt rum, kollade filmen och var på datorn , inget spec . Är själv jättetrött och har sjuk bakdel ,kanske borde sova ? Men tråkigt att sova nu , när det bara är någon dag kvar av jullovet .

Annars har filmen Twilight kommit till Finland , och jag , Jossan , Susku och Lina funderar på att fara till Helsingfors för att se den. Känns roligare att se den där på något sätt . Får se , någon dag vi alla har tid . Hoppas det går , för har hört från många olika källor att den ska vara bra :)

Men nu ska jag sova/kolla någon film igen , godnatt !


Mandy

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-01-05 11:42:50

Evan allmighty?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela