Amanda

Design

Publicerad 2009-01-29 20:44:58 i Allmänt,

Kommentera mer än gärna min nya design , och så sku det ju vara roligt att veta om ni tycker mer om denhär än den förra ;)
Annars ska jag fixa ny banner,  men har inte bara tid , ork eller bilder nu så .. Men det kommer ! Promisee (;

Annars är jag helt galen i dedär sakerna från H&M som jag har här nedanför ( SKROLLAA ) ! Armbanden är nog överfina, och toppen är ganska basic men ändå speciell , melove ! ^,

Detdär med att kolla Stylista blev inte av , satt här och kämpade med bloggen , och jag är nöjd (A) Men ja, har ni dålig kritik om den så låt mej veta !

Går väl snart och sova, ska kanske dregla lite mer över kläder bara (;

Godnatt


Mandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela