Amanda

Cold , soCold !

Publicerad 2009-01-02 22:34:12 i Allmänt,

Det har blivit mycket mycket kallt ute nu ; O upp till 12 minus grader .

Jag kom på inatt att jag har träning idag , oho . Hade helt glömt bort den . Så dit for jag kl. 1700 till fotbollshallen i Västerby som inte alls är uppvärmd, tjoho . Det var kalltkalltkallt ! Brr ... Första 45 minuterna kände jag iaf inte alls av mina tår , och det tog sjukt i bröstet att springa och andas in den kalla luften , fick inte in tillräckligt med syre . Så jag mådde dååligt på träningen , och det gick nu som det gick. Första träningen efter 2-3 veckors paus behöv ju inte gå så bra heller , helt förståeligt :)

Vaknade annars ungefär 2 idag, blev sur på mej själv för att jag igen sovit bort nästan hela dagen .. Nåja , kollade House några timmar tills träningen då .
Efter träningen duschade jag och måste t.o.m. föna håret bara för att gå till Jossan , eller jag cyklade men . Det skulle annars ha blivit en myysig isbit - jag - sjuk ! Hos Jossan lagade vi plättar . I början gick det inte så farligt bra, vi osade igen hela köket , lyckat . Men sen kom vi på hur vi sku göra så det gick väl bra . Plättarna var mycke brraa !
Mätta och belåtna gick vi upp för att se ngt, kommer inte ihåg vad det hette, men det var ironic ;) hah .
Kom just hem , borde gå och sova, ska imorgon med mamma till Helsingfors så , kanske jag får mina jeans ;) ? Hoppas !


Godnatt <3

Mandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela