Amanda

Budget sport

Publicerad 2009-01-31 16:42:37 i Allmänt,

Vi startade 12 tiden , då jag redan varit vaken 1 h och 15 minuter. Gjorde inte mycket sådär  på morgonkvisten . Åt lite och vanliga morgonrutinen :)
Väl i budgetsport sprang vi omkring bland de flesta hyllorna och kollade på allt möjligt . Köpte 2 sportbh:n , liknande som den jag hade på bloggen igår, samma färg den ena och den andra vit , av märket Northbrook. Och så köpte jag ett par sånadär spända träningsbyxor, leggings kallas det kanske ? Ja , och de är av märket Nike, riktigt bekväma . Och så hittade jag ett par Aerobic skor, men det fanns inte min storlek , så köpet på såna får vänta .
När jag nästan gett upp på att hitta mer att köpa , hittade jag en fin, stor, blå hoodie från Nike . Blå, och så har den en gul logo på bröstet och ryggen , inte bara Nike logo , utan det står ngt annat också. Den kommer kanske bild senare . Och så ett par riktigt stora , XXL , gråa mjukisbyxor . De som jag har nu börjar vara lite slut , och så kostade dehär bara 10€ såå :)

Kom hem för kanske 1 h sedan , har lagt in gummiband i buntarna på de nya gråa byxorna och lite rätt upp i rummet .

Kvällen blir antagligen lugnt , men inga klara planer än ^, Vemveet ?

Men nu ska jag ta det lugnt , hann inte sova ut riktigt så länge som planerat . Men längre än vanliga nätter .


Nu göra något annat, hejs .


Mandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela