Amanda

Ääntligen fredag !

Publicerad 2009-01-30 23:41:41 i Allmänt,

Skönt med fredag , då man vet att man får sova läänge imorgon . Men det kanske inte blir så länge , eftersom att jag ska till Budget Sport med Susku , men vet inte ännu när . Sku behöva en ny sport-bh . Jag har en av märket Nike från förut och den passar mej bra . Men det finns så många märken att välja på så , får se vad det blir. Inte någon överdyr iaf .

Idag , eller egentligen igår , eftersom att kl. 0016 här i Finland , har jag haft ganska fullt upp hela dagen .
Kom hem runt 1430 , och satte nästan direkt igång med att steka plättarna jag hade lovat mamma att jag sku steka . Första 2-5 blev dåliga och jag åt upp dem , glupsk som jag är . Men efter en tid blev de riktigt bra .
For på träning så jag var i hallen 1630 , blev lite tight tidtabell eftersom att min bror skulle köra mej , och han sku ha måånga kompisar med . Men vi hann , så ingen skada skedd. Träningen gick dåligt, all teknink för min del gick sämst, lite rostig eftersom jag inte spelat fotboll på över 1 vecka , pga. att jag varit sjuk :( ..
Efter träningen var jag hemma lite över 1800 , duschade, fixade mej , åt och gjorde tydligen massa onödiga saker eftersom att tiden bara flög iväg . Nästan 2 timmar hade gått utan att jag egentligen gjort något vettigt . Bra .

Ikväll var jag och Susku på Twilight igen . Såg den ju för några veckor sen på bio i Helsingfors också, och blev då så förälskade i den så vi ville se den igen . Bästa filmen jag sett på länge nog, och den var faktiskt nästan lika bra igen ! Men man märkte direkt jättestor kontrast från Helsingfors bio till Ekenäs lilla biosalong , storleksskillnad !

Efter bion for vi till Totte, var där någon timme, såg på film. Dålig film dessutom , men helt mysigt och alla bara tog lugnt . Helt skönt . Och Axo var efter mej och Susku dit för en stund sen , vilket egentligen passade helt bra eftersom jag var och är ännu jättetrött .
Men , jag har nästan bestämt mej för att se ett avsnitt House idag ännu , men får lite se om det blir av . Kanske jag somnar mitt i . Sku egentligen kunna gå och lägga på min egen dator, så jag sku kunna se från sängen, är nämligen på min brors nu .

För morgondagen har jag inga andra planer en Budget Sport på eftermiddagen , någon som har något tips till kvällen ?


Kanske den ? Söt färg iaf, från märket SOC .


Puss&Godnatt <3



Mandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela