Amanda

18 år!

Publicerad 2009-01-11 15:23:50 i Allmänt,

Idag fyller min bror år , 18 . Han blir myndig . Lite konstigt nog . Och något ännu konstigare kommer vara när man ser honom köra bil !
Grattis !

Igår var jag ju då till Meri-Teijo med Susku , Daniel och Linda . I början var det jätteroligt , bra backar och bra snö . Men efter någon timme blev snön blöt och kladdig när det blev + grader, så då var de inge kul mer . Man måste koncentrera sej så mycket på att snön inte sku ta i brädets kanter . Jag var hemma ca 1730 .
Då var det bara att sätta igång och fixa sej för kvällens fest : Black&white party i Billnäs .
För min del blev det att ha på mej en svart topp med spets axelband från Ginatricot , en vit topp under för att den svarta var för kort och så svarta, randiga strumpbyxor . Ganska simpelt , men bekvämt .
Jag for dit med Susku , Daniel körde oss igen , tack Daniel :) Först hittade vi inte , så vi körde omkring några varv i Billnäs men sen såg vi stället, som tur . Vi kom in och det så faktiskt konstigt ut . Man såg mest hippien och jag kände nästan ingen , några få bara . Nåja, men vi gick nu för att dansa , musiken var helt okej i början iaf . När de böt DJ så blev det mest massa konstiga blandningar mellan musiken . Nåja, men med tiden kom det mer och mer mänskor hela tiden som man kände .
Kvällen var överlag helt okej , men vissa tillfällen var sämre..
Jag var hemma i god tid, humöret sjönk i slutet och vi fick bra skjuts hem så .


Förlåt för att jag inte hört av mej, har inte varit meningen men har haft fullt upp . Påriktigt förlåt , menade inget illa och har nog inte glömt dej . Hoppas du kan förlåta dethär nu , så allt kan vara som förut . Du betyder !


Haha (;



Mandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela