Amanda

supääfääst

Publicerad 2009-02-04 20:07:56 i Allmänt,

Blir en snabbis nu , vill nämligen vara bänkad framför TV:n till Grey's !

Igår blev det inget skrivas , kom hem från skolan 4 tiden efter läsas på bibban . Jojavet, lite småroligt låter det väl , men jag iallafall koncentrerar mej mycket bättre där, för om jag läser hemma hittar jag bara på allt möjligt annat . Nåja, och när jag kom hem läste jag boken jag sku ha klar tills idag, har litelite kvar , äsch ändå ! Och sen på dans, åkte in men bussen som går 1758 härifrån, måste ju tänka på naturen (; Dansen var rolig, vi gick vidare och vår duktiga danslärare Evelina har hittat på en pargrej som jag själv tycker var jättebra ! Hihi . Och efter dansen gick jag och simma. Simmade 700 hela m, vilket var ganska duktiy, med tanke på hur trött jag var . Och efter simningen gick jag i bubbelpoolen och njöt . Julle , Reidar och kommerinteihågvadhanhette var också där ,så de kom efter en stund och höll mej sällskap där , trevliga gossar ! Väl hemma blev det att se på det bandade DWH från måndagen ,och sen i säng !

Skoldagen idag var helt normal . Efter skolan gick jag till pappa, läste lite på biologi prov och pratade. Jag fixade också en CV som jag sen kan ge när jag söker sommarjobb . Ungefär en halvtimme före min träning gick jag ut, till 2 caféer på torget för att kolla efter jobb, ena hade redan och det andra ska jag höra av mej till imorgon . Riktigt mysigt med sommarjobb på café nog! Sen träning , första timmen cirkelträning med laget , men det räckte inte för mej , så jag blev på Rumpa-mage efter det ännu . Skönt..
Pappa körde sen hem mej och sitter nu här,har läst lite till prov och såå ..


Men nu Grey's , hör att det redan har börjat - Hejs !




Gudomlig glass för alla chokladälskare ! - Dethär är hur jag läser på prov , MUMS!


Mandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela