Amanda

Sjuk rygg

Publicerad 2009-02-26 19:53:17 i Allmänt,

Har något grymt sjukt i mina ryggmuskler , har antagligen överansträngt dem igår , och har inte precis gjort det bättre idag med snowboarding och snöskottning .

Volleyn var lite speciell. Vi spelade mot Jossans bror, och 3 av hans kompisar. Och det gick ju helt okej för oss , då dom spelade med armbågarna ;) Så ni kanske förstår då att de var lite bättre .

När träningen var slut for jag hem till pappa , sade grattis till min styvmor och åt lite kaka, hon fyller år idag så .

Och sen var det dags för tränarutbildningen , inte värst intressant , men blev helt rolig med kalenderchatt med Ia :)

Kom just hem och var efter min vita Ginatricot topp från Susku som jag glömt där . Trodde redan att jag tappat bort den , men vilken tur jag hade !

Men nu ska jag ta det lugnt , tigga efter lite massage kanskee (a)




Från idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela