Amanda

Påminne

Publicerad 2009-02-26 12:43:13 i Bilder,



Idag hade vi utedag i skolan , så man fick välja bland olika stationer . Jag, och de flesta andra i min skola valde förstås Påminne, som är ett skidcenter här nära . Förut var det i grannstaden , men nuförtiden när det är Raseborg så finns ju Påminne faktiskt i vår stad (;

Inget vidare var det där, uselt väder , assnöade så man såg inget utan brillor och det var vått som bara vad ! Och så hade jag ingen att åka med förrän 1½ h efter att jag kommit dit . Eftersom att jag är van att åka med Jossan , som är ganska lika bra som mej , så är det lite konstigt att åka med andra . Nånej , men gillar bäst att åka med mina tjejer , PUSS .

Vi startade hemåt 1130 , och nu har jag skottat all snö från vår "parkering" , vet inte vad jag ska kalla det . Aijo , uppfart heter det . Men gud vad duktig jag var . Dessutom är vår uppfart ganska stor, eller så känns det iaf när man skottar den . Och sen fjantade jag mej lite i de stor snöhögarna, hihi ojj . Men det är så roligt att hoppa i stora snöhögar som ingen rört tidigare . Ganska barnsligt , jag vet , men såå roligt !

Kom just in , borde packa upp min väska och reda upp lite här .

Kommentarer

Postat av: Bööba.

Publicerad 2009-02-26 13:10:51

"ganska lika bra som mej" vadåå !? ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela