Amanda

Packat & Klart

Publicerad 2009-02-17 13:12:56 i Allmänt,

Nu väntar jag bara på att vi ska fara . Det ska bli jätteroliga dagar dethär har vi bestämt ! Men tyvärr blir det ingen snowboardåkning för jag har något sjukt i min fot ( som jag redan skrev om igår ) .. Så bara pineri sku det vara . Och dessutom får jag annars också ibland sjuka fötter av att åka . Men nog blir det jättebra såhär också ! + att man nu inte behöver bära på såå mycket grejer . Det sku ju bli över en hel kass till  med kläder och ett bräde. Så där sku lilla jag ha blivit mos av all min packning ..

Hih . Snart bär det aav. Talade just med Susku , och hihihi vad dethär ska bli roligt ! Jag ska bara inte tillåta mej själv att shoppa allt för  mycket (A) .



Hihi , har ingen aning om hur det är där , men visst ser det ganska stort ut ? ;) HOPPAS !
Bort , låångt bort från lilla ekenäs !

Mandy

Kommentarer

Postat av: Desse

Publicerad 2009-02-19 11:21:52

Fö att ja köpt den själv :-) Photshop ha Tobbe fixa ti mej:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela