Amanda

Onsdag

Publicerad 2009-02-25 20:19:40 i Allmänt,

Skolan var ganska normal . Spanskan var slö med Desse, Josse och Denna . Pratade om allt möjligt onödigt , naais .
Efter det några timmar som var helt som vanligt , och sen var vi och kollade på en teater som steiner skolan hade fixat, helt okej för att vara 8:onde klassister :)

Slutade kl. 1400 tack vare lärarkonferans, sånt gillas . Träffade Ia , och vi roddade runt i skolan en stund , och jag trodde jag hade tappat mina brilloor , hemska saker . Sen gick vi till Matilda och Madicken på kaffe , pirog, kakao och choklad . Mums . När vi tröttnade på det blev det att gå lite runt i butiker . Hittade inget förutom 2 tuschpennor . 1700 hade vi träning i Sport10 , cirkelträning som Ann-Sofie drog , och musiken var bra så träningshumöret var på topp !

Kom hem runt 1820 , åt , duschade och ringde Susku , men inget svar . (Y) Så jag satt i mitt rum och fixade lite , och sen fixade lite på Jossans födelsedagspresant , hon fyller ju i övermorgon ;)

 


Grey's >>

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela