Amanda

Mys

Publicerad 2009-02-08 15:10:31 i Allmänt,

LÖRDAG:
Igår kväll blev en myskväll hos Jossan. For till henne runt 6 och så såg vi på lite Super sweet sixteen . Vi båda blev riktigt sura på de bortskämda ungarna, hah ! Sen for vi till stan snabbt med Axo för att köpa godis och chips , blev en hel del gött. Sen såg vi på en skräckfilm med ännu mer helt korkade personer i och vi blev arga på dem igen. Jag vet inte varför, men jag och Jossan blir allt som oftast arga när vi ser på filmer, blir förbannade på de som spelar i filmerna när de är så dumma !
Nåja , och sen kom Anton och Reidar dit i etapper och så såg vi något till och de skrattade när jag somnade ^, hih .. Och så var jag hemma lite före 0100.

SÖNDAG:
I morse vaknade jag lite före 0900 och avfärd till kyrkan . Uschusch , varför ska de ha alla gudstjänster så tidigt? Pineri ..
Och sen var jag hemma lite över 12, tänkte läsa bok men jag somnade. Jag drömde en äcklig dröm då jag var på landet och åkte i en uppblåsbar stol på vattnet och så kom det 2 jättelika huggormar imot mej , skrämmande ! Men sen vaknade jag så jag överlevde :) Någon gång runt 1400 for vi till skolan för att äta på lunch ,eftersom vi hade köpt lunchbiljetter såå . Riktigt god mat var det dessutom .

Kom just från en låång, het dusch och ska nu ringa Jossan , som jag lovat . Kanske det har tagit en tid, men det är söndag så man ska inte stressa ! Söndagen är ju faktiskt veckans vilodag .

Hejs.



Mandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela