Amanda

Mys

Publicerad 2009-02-16 23:12:35 i Allmänt,

Efter att jag skrev senast bar det av till Sport10 för mej och Susku . Där sprang vi lite på sånadär roliga grejer och cyklade lite osv. Själv var jag stressad för 5 för min pappa hade lovat mej att köra mej till träningen och jag fick inte tag på honom , yeeah ! Men som tur ringde mn bror 20 minuter före träningen (han var med pappa) och sa att de kommer efter mej nu , pfiuf ! Så jag hann i god tid till träningen.

Träningen gick riktigt okej , hade full lust att träna och det var roligt . Skönt att spela fotboll igen efter en lååång paus på över 1 vecka ! Efter träningen , som bara varade 1 h idag pga. sportlov, så kom jag hem , duschade och for till Susku . Vi såg på en film som var riktigt gullig , en romantisk komedi som heter Little black book . Söt och mysig för en flickig hemmakväll . Kom just hem och ska nu gå och sova, måste hinna packa allt och ta det lugnt , kanske med mamma ? , innan jag far imorgon :) Jag ser fram emot det jättemashoor !

Och usch , jag har något fel i min fot . Efter fotbollsträningen idag började den kännas jättekonstig och sjuk . Det är där lite mot hälen från fotvalvet så är det något som känns fucked up . Okej det har ibland känts lite sjukt där , men aldrig såhär mycket ! Det är riktigt hemskt ju .. Jag kom hem från Susku haltande i hög fart, det tog sjukt men jag hade äckligt kallt !

Annars som ni kanske märkt kommer mitt sportlov vara ett riktigt Susku-lov ;) Jag har varit med Susku alla dagar hittills , och så kommer det antagligen bli framöver också . Men det passar mej fint ! Hieh..



KONDIS




Mandy

Kommentarer

Postat av: Susk

Publicerad 2009-02-17 10:24:46

yees, i'm hot!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela