Amanda

Mittiveckan

Publicerad 2009-02-11 21:45:54 i Allmänt,

Oonsdag igen . Skoldagen ganska normal . Efter det Lindex , och sen kaffe med flickorna . Vi satt i Madicken och talade om allt möjligt nödvändigt och onödigt . Riktigt mysigt . 4 for de hem , så jag gick till café kungsen och läste till mitt mysiga modda prov jag har imorgon . När jag läst klart gick jag in i en tyg-prydnads butik , och jag kom fram till att jag faktist vill ha en såndär fin smyckeshållare ! De är jättefina , och jag sku behöva för att få mina smycken att se finare ut , hih .

5 var det träning i Sport10 , BodyAttack. Jag hade huvudvärk så det var tuungt !

Hemma runt 1800 . Städade lite , redde upp mina smycken och gjorde allt möjligt onödigt . Och så duschade förstås . Läste lite bok gjorde jag också . Boken jag läser, Livstid , är just slut och den är som bäst just nu , läser antagligen slutet idag ännu . Bra bok ! Efter den ska jag läsa en bok jag först hittade i bokhandeln idag, verkade intressant . Så jag berättade om den för mamma , och så hade vi den . Vilken tur man har ! :) Den heter Mamma sa att jag var sjuk och är skriven av Julie Gregory . Skriver mer om den när jag läst den !

Annars hade vi tråkigt idag på spanska timmen , så jag planerade Dennas vänbals outfit , och oj vad han kommer vara stilig om han får det rätt (;

Men nu vill jag läsa bok , så godnatt !


Mandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela