Amanda

Måndag

Publicerad 2009-02-09 16:00:45 i Allmänt,

Jahapp , ny vecka då igen . Vaknade kl.6 i morse, och istället för att somna om steg jag upp så jag sku få sova längre sen .. Men när jag ätit klart kom jag på att jag hade en 2 sidors lång mattaläxa . Så jag räknade en del , och resten sa jag att jag inte förstod , hehh.

Annars var skoldagen helt okej . I jomppan gick vi till  gymmet , och i hanttan fixade jag på mina shiny pants (:

 Efter skolan var det volley träning, sista före volley-turneringen som är imorgon. Så alla var för det mesta ganska skärpta , förutom när läraren for iväg . Vi tränade mot pojkarna och det gick helt okej nog . Vinna kommer vi ekenäs bor göra imorgon! Vi har matcher mot Tenala, Kimito och Kotka . Från denhär deltävlingen kommer 2 lag vidare som går till final , och förhoppningsvis är vi en av de !

Ojoj , nu blev jag nervös, de ringde just och ringer just igen från x3m , lyssnarens egen lista :| ..

Så jag måste vara beredd, hääis .


Mandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela