Amanda

Lugn, skön måndag

Publicerad 2009-02-23 14:20:26 i Allmänt,

Morgonen började för mej 0715, en timme senare än vanligt . Skönt ! Klädde bara på mej mjukiskläder och åt , eftersom att vi hade jomppa första timmen . Så sku ju alla morgonar kunna vara .

Efter gy , som va hade en ojobbig bodystep , hem till pappa och duscha . Och så till skolan . Sydde en topp i handarbetet , hade tråkigt så :)

Kom just hem , har ätit ett jättemellanmål med tortillas och flingor, var lite hungrig kanske .

Men nu ska jag se på 90210 , har lite fastnat för det .

Idag har jag haft en lite ledsen dag , beror både på att jag är fortfarande jättetrött efter natt turneringen , och så saknar jag bara att ha någon som min . Börjar kännas konstigt ..

Hoppas er vecka har börjat bra . Hej!


Mandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela