Amanda

Jyväskylä >

Publicerad 2009-02-17 12:13:38 i Allmänt,

SNART, snart kommer Suskus mor efter mej och henne , och så ska vi till Karis för att ta tåget till Jyväskylä. Har packat det mesta , men en hel del är fortfarande opackat . Igår laddade jag min iPod full med nya låtar , har tömt min kamera och allt annat som behövs . Med mej har jag 2 stora väskor, okej inte sådär reseväskor, men sådär stora "handväskor". Men ena är inte ens full så.

Idag blir det bekväma kläder för mej , för man vill ju inte sitta i ett tåg i över 4 timmar i obekväma kläder inte .

Men nu borde jag städa lite här  , mitt rum ser ut som ett bomnedslag eftersom att jag packat, packat upp , packat och packat upp igen nu dehär senaste dagarna jag varit hemma. Och inte städat något . Så boombneedslaag !



Svarta jeans - Bikbok
Rosa tankop - GinaTricot
Blå stor hoodie - Nike


Och så blir det antagligen mina Converse skor.










Mandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela