Amanda

Jes

Publicerad 2009-02-16 17:10:27 i Allmänt,

Lördag kvällen blev okej , lite runt till fester och sen åka bil . Ganska tråkig egentligen , men  vissa skeden roligt ;) For sen till Susku övernatten , och vi somnade BUMS när vi kom hem .

Söndag morgon for jag, min bror och min far till vårt landeställe . Jag städade hos min farmor och de jobbade i skogen . Senare på dagen , nångong 17-18 , kom Susku också dit med en annan skjuts . Vi var lite sura på kvällen , men vi klarade den med lite SATC som läker alla sår ;)

I morse steg vi upp tidigt, for igen till fammo och städade. Eller jag städade och Susku läste tidning och lagade sen mat efter lite om och men då spisen inte funkade . Men maten blev lyckad och proppmätt och uppsvullen blev jag . Och som Susku brukar säga : FETTO . Hmpf, tack..
Runt 1630 kom Suskus far som jobbar i kimito (nära vårt lande) efter oss och så kom vi hem .
Så nu sitter jag ensam hemma och sku villa till Sport10 och gymma, men funderar lite hur allt ska gå ihop pga. fotbollsträning senare , men jaa. Det ska funka !

Och imorgon bärs det då av till Jyväskylä . Med Susku och hennes Mamma . Vi vet inte riktigt vad vi ska göra där, eller om det finns något att göra där, men roligt ska vi ha i alla fall ! Det är bestämt . Vi far runt 1400 på dagen med tåg , så vi är framme runt 1600 . Kommer antagligen inte blogga pga. att jag inte har någon laptop, men det ska snart inhandlas bara min bror sku hjälpa mej att hitta någon bra !
Vad vi planerat vad vi ska göra där är väl att shoppa ( hoppas man kan shoppa där) laga hål i öronen , kanske åka snowboard och gå på spa , låter fint va ? YES !

Men nu ska jag höra av mej till Susku , hajdaa .


Mandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela