Amanda

Hömhömhöm

Publicerad 2009-02-08 15:14:29 i Allmänt,

Försöker orka dra mej iväg till Jossan , men orken är inte riktigt på min sida . Men egentligen sku det ju vara riktigt skönt att gå ut , men det är så halt att gå . Jag har ett problem . Och dessutom är jag sugen på något gott, och det vet jag att det finns där , för det finns de nästan alltid (; Såå , Jossan here I come !

Annars skippade jag fotbollsmatchen mot Salo idag p.g.a. min riktigt otrevliga förkylning ! Är snuvig och hostig och trött. Sku ju själv ha vilja fara med till matchen , men min evil mamma förbjöd mej :( Så inget fotbollas idag , och knappast imorgon träning imorgon heller, tråkigt! Äta massa gott och bli tjockis iställat , här ska det skämmas bort !

Mandy

Kommentarer

Postat av: Jossan.

Publicerad 2009-02-09 15:55:20

du hittade ju inget du ville ha ? du grävde i alla våra lådor och nöjde ju dej int med någo !? va sku du ha ;) ?

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-02-09 16:01:31

Ja åt ju chips o karkkii ((;

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela