Amanda

Hemmakväll

Publicerad 2009-02-09 18:05:21 i Allmänt,

Ja, som ni kanske redan gissat blir det en hemmakväll för mej . Hoppar över kvällens fotbollsträning så jag håller mej någolunda frisk tills imorgon (volleyturnering) . För imorgon vill man ju faktiskt inte vara sjuk , skulle harma lite att missa turneringen efter ett halft års tränas .

Ikväll blir det slöas ! Har mer House på min hårdskiva nu , tack vare min bror , och så kommer det ju DWH ikväll. Så många kvinnor och flickor kommer antagligen sitta bänkade framför TV:n ikväll .

Imorgon kommer ju också  min Susku hem från Egypten , hon ser säkert ut som en pepparkaka, och jag kommer vara avundsjuk för 5 ! Men något jag bestämt mej för är att jag ska vara brun i sommar , för det mååste bli en bra solig sommar !

Men nu ska jag kolla på tv.



Mandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela