Amanda

Godmorgon

Publicerad 2009-02-01 14:46:20 i Allmänt,

Eller ska jag kanske säga god eftermiddag ? För mej känns det fortfarande som morgon , har inte gjort så mycket idag så . Vaknade runt 1000 , trodde vi hade träning , men sku ändå ha skippat den pga ingen skjuts. Men som tur hade vi inte . Nåja, åt i sängen och läste lite bok , ska ha den klar till onsdag och har ganska mycket kvar såå . Och så hade jag på MTV i bakgrunden ifall det sku ha kommit något intressant .

Detdä sweet16 som kommer är ju hemskt . Alla dedär ungarna är ju grymt bortskämda, tror de kan göra precis vad de vill och säger saker som : Hey dad, if you don't get me that range rover for my birthday i'll never talk to you again ! .. Vem gör så ? :O Låter ju som att man sku tycka att en bil är mer världefull än sin egen pappa . Crazy ..

Nåja , idag har jag varit duktig och städat rummet . Och haft ut alla sängkläder på vädring och bytt lakan , aktiv jag då ! Annars har jag haft lite muskelträning, dansat lite och så bara suttit här .

Denhär söndagen blir väl som de flesta , kommer antagligen inte göra mycket .

Hoppas maten är klar snart, min mage ropar efter något ätbart ! Men vill inte äta än , för maten är ju alltid godast när man är vrålhungrig ^,


Förlåt , men tror det är bäst så .




Mandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela